Om tegninger, episke planer og ymse annet :)

Heisann! Det er onsdag og jeg har egentlig ikke så mye spennende å blogge om, men jeg hadde lyst til å blogge igjen så ja :) Siden sist har det ikke skjedd så mye nytt og spennende. Jeg venter fortsatt på avklaring rundt noen ting jobbmessig sett, jeg spiller mye tv-spill og jeg tegner ting som disse tingene under Inktober:



Denne tegningen forestiller monsteret fra A Monster's Expedition (les: yndlingsindiespillet mitt fra 2022)


Her har vi et beltedyr som Eponine i Les Miserables :)


Og i dag tegnet jeg av ymse grunner Rabid Peach og Phantom of the Bwaperah fra Mario + Rabbids Kingdom Battle og følte meg veldig fornøyd med det.


*

Med det sagt så er det verdt å nevne at jeg har gledet meg veldig mye til akkurat denne uka og grunnene til det handler om torsdag, fredag og lørdag. 

I morgen blir jo på mange måter en ganske alminnelig torsdag, men den blir likevel ganske awesome fordi jeg skal på biblioteket og låne masse bøker etter jobb før jeg skal hjem til middag, torsdagsdrops og gleden over at jeg får bostøtte i morgen og da vil kunne ta meg råd til Mario + Rabbids: Sparks of Hope, som man kan se trailer for her:


Siden dette er oppfølger til et av de to spillene jeg elsker aller mest av alt som finnes på Nintendo Switch, så er det noe jeg har gledet meg til lenge og noe jeg bare vet at jeg kommer til å elske og jeg gleder meg masse til å endelig kunne spille det <3

Og så kommer fredag og da er det spillkveld igjen (som jeg skal kjøpe med Cheesedoodles til fordi det var litt for lite snacks jeg likte sist) og så ønska jeg meg natt på hotell for å kunne se Bikubekveld til jul og fikk det og det var så elsk at jeg ønska meg det til bursdag og. Så fredag etter spillkveld skal jeg se En hyllest til Alan Menken på Bikuben på Det Norske Teatret og deretter sove på hotellet som har verdens beste hotellfrokost EVER <3 

På lørdag skal jeg følge opp supergod hotellfrokost med en liten titt innom litt bokhandler og en lunsj på Egon før jeg skal dra hen til Stovner for å legge fra meg noen ting og for å spille Yatzy med mamma før jeg skal dra ned til sentrum igjen for å spise pizza fulgt av å se Snøsøsteren på premieren =D 

Så de neste dagene inneholder flere yndlingsting som gjør meg veldig entusiastisk og utover det skal jeg jo fortsette med å tegne masse, lese videre på en bok som er veldig fin, men som tar en liten evighet (samtidig som det tross alt fortsatt er bok nummer seks for denne måneden, så det gjør meg ikke nevneverdig stressa at denne boka tar litt lenger tid å lese). 

I tillegg så fortalte hun som er veileder på oppfølgingstiltaket jeg er med på at jeg var favorittdeltakeren hennes fordi jeg var så flink til å utvikle meg og fordi jeg var så positiv, løsningsorientert og oppmuntrende og det var så koselig å høre. Jeg liker de gangene jeg føler at jeg har gjort en forskjell i noens liv for jeg har så lyst til å være en person folk liker og blir glad i og noen ganger føler jeg at jeg får det til og så blir det en oppmuntring i seg selv på lik linje med bøker og tekopper og de vakre høstfargene som kommer til sin rett de dagene det ikke regner. Og jeg vant til og med i Lotto forrige helg. Bare 250 kr riktignok, men likevel, på mange måter er det mye med livet mitt som er ganske fint og som bidrar til at jeg ikke kjenner på den krisestemningen som man fra nyhetene får inntrykk av at mange har. 

Uansett. Neste innlegg kommer om noen dager da jeg regner med å kunne anmelde Snøsøsteren og i mellomtida skal jeg kose meg med de neste dagenes finfine planer. Yay!

Kommentarer

  1. Kult å høre om de fine planene dine framover! Jeg så på Instagram at du har fått begynt på det nye Mario-spillet, jeg håper det lever opp til forventningene dine! Og også hyggelig å høre hva veilederen din sier om deg, jeg er enig med henne :D Den forrige veilederen hadde sa faktisk noe lignende til meg, at hun syns det var så gøy å jobbe med meg fordi i motsetning til mange andre kandidater hun hadde, var jeg motivert og entusiastisk og hadde masse ideer, så det er jo fint å høre når man i utgangspunktet befinner seg i en ikke fullt så ideell jobbsituasjon.

    SvarSlett
  2. Mario Rabbids 2 er absolutt som forventet og planene var kos. Og kult at du hørte noe liknende, det er veldig motiverende å høre sånt :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg