Om ting som løser seg og Hvasser-turen min =D
Med tanke på hvor mange som leser og kommenterer bloggen min, så er det nok ikke så farlig at dette innlegget er litt sent, men hei. Det er mandag, det er kun seks dager til bursdagen min og det er mye som løser seg for tiden. Jeg har fått nytt bankkort i posten, jeg har fått tilbakeført de pengene som hadde gått ut fra konto uten at jeg visste hvorfor (DNB holder fortsatt på å granske saken, så de kalte det midlertidig tilbakeoverføring), jeg har fått ordnet ETA med tanke på London-turen jeg skal ta til høsten og alt som virket så uoverkommelig før jeg dro til Hvasser virker så mye lettere nå. Og i morgen er det Jimmy Awards som blir så elsk (eneste kjipe er at jeg må dra såpass tidlig hjemmefra pga. jobb i morgen at jeg antakelig rekker å se mindre Jimmy Awards-greier på Youtube på morgenen enn ønskelig og da må masse vente til i morgen kveld og det føles evighetslenge til), denne uka kommer endelig skikkelig sommervær (i følge alle værsider utenom Storm er det spådd superfint vær p...

