Oppdrag: Dyreparken 2020 =D

 Heisann! Det er mandag, august har gitt oss litt herlig sommervær så langt (og nå er det slike temperaturer jeg foretrekker også, jeg syns 20-25 er det optimale) og å være tilbake til hverdagen går ganske greit.Og det er øyeblikk der det føles helt uholdbart å forholde seg til pandemien for jeg er så lei og jeg vil så gjerne at ting skal se lysere ut snart, men jeg har bøker og Nintendo (lastet ned et nytt spill i går) og jeg ser Glee på Netflix for tiden og jeg prøver å fokusere på det positive. Som at jeg har mange fine planer fremover, deriblant å se Sound of Music på Folketeateret med mamma 22. august (dvs. om teatre må stenge etter hvert, noe jeg krysser fingre og tær for at ikke skjer, så vil jeg antakelig rekke væffal den teaterturen først) og at jeg på mange måter er heldig.

Og en av grunnene til at jeg er heldig er at jeg vant billetter til Dyreparken i Kristiansand som jeg omsider fikk brukt sammen med onkel A og Mr. D på lørdag og det var kos. Nå skal jeg poste en del bilder hulter til bulter og så kommer neste innlegg om noen dager.

Oppdrag: Dyreparken =D

Fine ting med lørdag i Dyreparken:

- perfekt vær

- fikk badet og spist taco

- så mye dyr

- hadde det trivelig sammen med onkel A og Mr. D

- har tatt disse bildene:


Sjiraffstatuer ved inngangen :)


Popcorn <3


Skuta til Sabeltann i Abra Havn.


Unnskyld, men edderkopper fascinerer meg når det er et glass i mellom meg og dem.


Padde som ser ut som om han tenker "å nei, ikke hu der igjen" eller noe sånt, han så i alle fall litt oppgitt ut.


Grønn slange.


Skilpadde. Dum ting: de hadde små skilpadder som var skikkelig søte og så ble ikke bildene jeg tok av dem noe fine, de ble for uklare og sånt. Fin ting: likte denne skilpadden og.


Og dette bildet er skikkelig kult fordi jeg tok bilde av flamingoer som speilet seg i vannet og så er dette bildet rotert og siden det var speilbilde så kunne noen sett dette bildet og ikke skjønt at noe var feil. Jeg syns det ble ganske stilig. 


Hei Herr Nilsson! :)


Hei, Bambi :)


Koselig familiebilde <3


Superfint treutsnitt av en løve.

Ellers så var det visse områder i Dyreparken jeg ikke fikk sett, men det viktigste fikk jeg sett og det gjør meg glad. Uansett er jeg innmari glad for at jeg endelig har fått vært i Dyreparken igjen, det må jo være over tjue år siden sist jeg var der. Og det var en skikkelig fin lørdag =D


Kommentarer

  1. Så fina djurfoton! :) Den lilla paddan var verkligen jättesöt!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg