Bursdagsønskeliste 2023 =D

Heisann! Det er søndag, livet er fint og livet mitt for tiden kan egentlig oppsummeres som jobb og Nintendo, for det er de to tingene i livet mitt som opptar desidert mest tid. Hva angår jobb så er det litt morsomt for torsdag hadde jeg en ganske frustrerende dag (fordi jeg måtte jobbe 14-20 og så var det såpass med forsinkelser at jeg på et tidspunkt innså at jeg ikke ville være hjemme før tidligst 21:00 (en time senere enn beregnet) og ringte mamma i fortvilelse fordi jeg var sliten og lei og bare ville spise drops og spille Zelda og innså at jeg ville være for sliten for Nintendo når jeg først kom hjem. Og et øyeblikk tenkte jeg at jeg bare måtte gi opp hele nye jobben selv om jeg trives med den, fordi det å bli såpass forsinket irriterte meg så mye, men så fikk jeg sms fra kontaktpersonen min i nye jobben en halvtime senere om at de trengte hjelp i går og da hadde jeg allerede glemt alt om hvor lei jeg var en halvtime tidligere og var sånn "kommer an på når, men selvfølgelig bidrar jeg gjerne" og det endte med at jeg jobba tre timer ekstra i går. Og hovedgreia er jo det at jeg liker selve jobben med å spørre folk om jeg kan sende intervjuer til dem som de kan besvare på telefonen og jeg liker mestringsfølelsen det gir å klare å forholde seg til steder jeg ikke er kjent og busser jeg ikke har tatt før og slikt og så finne ut av det likevel. Det jeg har lært er at øyeblikkene der jeg er skikkelig lei og frustrert går mye fortere over enn øyeblikkene der jeg føler meg flink og det er jo ganske fint.

Ellers så skal jeg på kino i morgen for å se nye live-action Little Mermaid, jeg så flere ekorn da jeg gikk tur i stad og det gjorde meg veldig entusiastisk, jeg kom på sjette plass på Disney-quiz i går og det var kult og jeg er med på en utfordring på Instagram der man skulle tegne sin versjon av et bilde og ble veldig fornøyd med min versjon:


Men nå tenkte jeg å dele en ønskeliste siden det i dag er en måned til bursdagen min. Håper den er av interesse.

God fornøyelse og så kommer neste blogginnlegg om noen dager :) 

Bursdagsønskeliste 2023 😃  

 

  • - Penger!!! 

  • - Overnatting (eventuelt overnattinger) på Thon Hotell Rosenkrantz (fordi verdens beste hotellfrokost) 

  • - Tyrkisk Pepper Hot & Sour eller Hockey Pulver (fordi yndlingsgodteri) 

  • - Svenske sjokoladeboller (fordi det er det beste jeg vet og jeg har det tilgjengelig alt for sjelden) 

  • - Flax-lodd (fordi forventningen og spenningen det gir er verdt så mye selv om jeg sjelden vinner på Flax-lodd) 

 

Teaterbilletter  

  • - Miss Saigon på Folketeateret (fordi episk musikk og storslagen musikal med en sterk historie) 

  • - Moulin Rouge på Chateau Neuf (fordi masse fengende musikk og kule folk som er med) 

  • - Evig Ung på Chat Noir (fordi herlig teaterstykke med masse humor) 

  • - Frost på Det Norske Teatret (fordi ingen får mer ut av materialet de jobber med enn Det Norske Teatret og skuespillet vil være topp) 

  • - Kristianias magiske tivolitheater (fordi jeg elsket julekalenderen og det er sikkert magisk som teaterstykke og) 

  • - Wicked på Gøteborg Opera (fordi det hadde vært helt magisk å se en musikal jeg er så glad i på svensk) 


Gavekort på  

  • - Det Norske Teatret (som jeg kunne brukt på for eksempel Frost eller noe annet flott der) 

  • - Billettservice eller Eventim (fordi jeg vil se masse teater til høsten) 

  • - Bokhandler som Outland, Ark eller Norli (fordi man alltid behøver mer bøker og tegnesaker) 

  • - Egon eller Peppes (fordi lunsjer på Egon eller pizza på Peppes er kos)  

 

Bøker  

  • - Benny går planken av Tom Erik Fure (fordi Benny-bøkene er sjarmerende og jeg har lyst til å lese avslutningen) 

  • - Grip den føkkings dagen av Kjersti Synneva Moen (fordi det virker som en skikkelig fin grafisk roman som man lett kan relatere seg til) 

 

Klær    

  • - Fine og behagelige skjørt uten splitt som gjerne er tyll eller har artig design eller på annen måte er sjarmerende og karolinske 

  • - søte og nerdete t-skjorter fra Outland eller andre butikker (tenk katter og bøker, Pikachu, artige illustrasjoner) 

 

Annet 

  • - Tur til Gøteborg er alltid topp (særlig om det sånn tilfeldigvis kunne vært til høsten og inneholdt Wicked på teater, for jeg trenger å se den oppsetningen sårt) 

 
 

  

Kommentarer

Populære innlegg