Om en ny workshop og ymse annet :)

 Siden sist har jeg vært på ny workshop for spelet jeg skal være med på i august, noe jeg illustrerte her:


Denne tegningen (som til min overraskelse så langt har fått 0 likes på Instagram, jeg forventet egentlig at flere ville like den) er et forsøk på å tegne min egen vri på logoen til det kommende Zelda-spillet (som jeg gleder meg mye til for tiden), bare at med Bånkallworkshop som tema og steinhuggerverktøy i stedet for sverd og sånt. Det kan hende ideen om Zelda-inspirert illustrasjon i forbindelse med workshop-en var en for intern ide, det som oppe i mitt hode er veldig smart og kreativt er ikke nødvendigvis det for andre. 

Anyway, det essensielle var at workshop-en var kjempekos. Jeg hadde det veldig gøy og jeg føler til og med at jeg kom veldig mye lettere inn i koreografiene denne gangen enn sist, noe som var fint. Og jeg var utrolig sliten i går kveld, men det var sliten på en tilfredsstillende måte. Jeg vet fortsatt ikke så mye om hvordan ting blir i august og hvordan ting skal kombineres med jobb(er) og slikt, men jeg satser på at jeg bare finner ut av det. Uansett var workshop-en denne helgen veldig super =D

Ellers var torsdag verdens mest aktive dag fordi den startet med en koselig spasertur sammen med en venninne før jeg dro videre til Egon og leste blader og spiste lunsj. Så dro jeg på biblioteket og lånte bøker før jeg dro på lansering av boka "Ordenes hårreisende hemmeligheter", en bok jeg så meg nødt til å kjøpe fordi den virka såpass fornøyelig. 

Og utover det så har livet vært jobb, Nintendo, å fargelegge masse og å glede meg til Eurovision der årets første anmeldelsesinnlegg godt mulig dukker opp alt om bare noen dager (for det er bare litt over to uker til, noe som for meg er særlig lett å huske fordi neste Zelda-spillet kommer ut dagen før Eurovision). 

Her er en veldig fin opptreden med Tyson fra gårsdagens episode av American Idol:

Jeg syns selve sangen han synger er superfengende og smart skrevet og jeg syns det er veldig imponerende at han faktisk har skrevet den selv for det viser at Tyson ikke bare er veldig god til å synge og å spille piano, men at han er en dyktig låtskriver i tillegg. 

Og så heier jeg så mye på Iam, som jeg er litt hemmelig overbevist om at kommer til å vinne i år:


Jeg tror veldig mange liker hvor enkelt og jordnært det alltid er når Iam synger, men så greier han liksom å treffe hjertet hver gang på samme tid, noe som er veldig godt gjort. Jeg syns Iam var fantastisk i går og <3 
*
Og ellers er det ikke så mye spennende å nevne, men jeg har det mest fint for tiden og det er alltid mer enn nok å drive med. Jeg syns det er litt unødvendig at været skulle gå fra så fint som det var i forrige uke til hvor kjipt det har vært i dag, men det utgjør egentlig veldig liten forskjell for meg utover å måtte finne frem strømpebukse om jeg skal ha på skjørt igjen og det går jo mot mai, så finværet kommer sikkert tilbake om ikke så alt for lenge. Ting ordner seg som regel. 

Vi bables om noen dager!


Kommentarer

  1. Jeg gleder meg til å lese Eurovision-innlegga dine! Jeg har tenkt at jeg vil sette meg litt ekstra inn i det i år siden jeg skal på min første Eurovision-fest siden tenåra, men så har jeg liksom ikke funnet tid til det, så håper at det kan virke inspirerende.

    Og så fint å høre at du hadde det gøy med workshopen! Jeg har det jo ofte sånn med koreografi som jeg har det med spilleregler, i den forstand at jeg ofte bruker lang tid på å forstå det, men når jeg først har kommet inn i det, så sitter det skikkelig. Kanskje det stemmer for din del òg? Jeg kjenner igjen følelsen av å være sliten på en tilfredsstillende måte fra de dagene jeg trener, det er skikkelig digg!

    SvarSlett
  2. Yay, kult at du gleder deg til Eurovision-innleggene mine, håper de inspirerer og engasjerer :) Og det du sier om spilleregler når det gjelder koreografi gir en del mening, det er kanskje sånn for min del og ja. Og tilfredsstillende sliten er en fin følelse :)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg