En liten julehilsen på bloggen min =D

 Hei, ville bare stikke raskt innom for å ønske alle god jul og å dele et julebilde:


Jeg liker Photomania og å leke meg med effekter på mobilen og jeg syns dette ble fint =D

Ellers er jeg veldig stolt av og fornøyd med den nye headeren min som jeg lagde i programmet Canva i går og jeg syns den er skikkelig vinterlig, koselig og karolinsk. 

Og nå skal jeg snart av gårde for å feire jul hos faren min før jeg i går kommer hjem for å være kattevakt frem til mamma kommer hjem fra Stavanger på mandag. Det blir fint. Jeg gleder meg til fine mennesker, gaver og god mat og jeg har ikke alt med romjulen helt klart for meg enda, men jeg skal kose med med kreative prosjekter, tv-spill, å lese masse og å nyte at det fortsatt er nesten to uker til jeg må gjøre teite ting som å jobbe. Yay!

*

Uendelig god jul til alle som en <3  

Kommentarer

Populære innlegg