Bursdagsønskeliste for 2022 =D

Heisann :) Siden sist har jeg besøkt broren min med familie i Kongsvinger og det var veldig trivelig, dessuten har jeg funnet ut at den nye jobbgreia antakelig får en veldig behagelig start fordi pinsefri mandag, bare tre timer på tirsdag som er opplæringsgreier og så en mer ordentlig arbeidsdag med hjelp på torsdag. Jeg setter ganske pris på pinse og slike ting som gjør at jeg ikke kastes rett ut på dypet, siden jeg for øyeblikket kjenner meg temmelig nervøs og usikker fordi det er mye som er nytt for meg som jeg ikke enda vet hvor godt jeg vil få til, dessuten er det en sånn stilling med ting som provisjon og sånt som gjør at det føles som man må prestere. I tillegg så har jeg jo hatt ganske mye fritid fordi jeg ikke har pleid å jobbe hver dag og sånt, så det blir en prosess utover i juni når jeg må venne meg til å jobbe 8 timer de dagene jeg ikke jobber på Norsk Gallup og jeg mener, målet mitt ER jo å jobbe fullt, men det har også vært ganske behagelig å ha mye tid til Nintendo og å ta lunsj i sentrum og å bake boller og ymse andre ting som jeg kanskje vil ha litt mindre tid til fremover. Det kommer til å gå fint og jeg skal gjøre mitt beste for å få til mulig ny jobb, men det er lov å være litt mer nervøs og spent nå.

*

Ellers er min nye spilldille Nobody saves the World:


Det er veldig artig, fengende og sjarmerende og er fullt av action, eventyr og utforsking og jeg har kost meg veldig mye med det de siste dagene. 

Men det jeg egentlig tenkte å blogge om i dag var å dele min ønskeliste fordi det faktisk bare er rundt tre uker til bursdagen min. God fornøyelse og så kommer neste innlegg om noen dager :)

Bursdagsønskeliste for Karoline 2022


-             Penger

-             poser med Tyrkisk Pepper Hot & Sour (https://www.cooperscandy.no/tyrkisk-peber-hot-sour-150g) (fordi det er yndlingsgodteriet mitt)

 

Teaterbilletter 

 

-             Matilda på Folketeateret (fordi veldig kul musikal med elskbar musikk)

-             Sister Act på Chateau Neuf (fordi sjarmerende musikal med masse kule folk med)

-             Snøsøstera på Det Norske Teatret (fordi basert på veldig nydelig bok)

-             Come from away på Den Nationale Scene (fordi nydelig musikal som jeg vil til Bergen for å se)

 

Gavekort på


- bokhandel (ideelt sett Outland, Ark eller Norli)

- Billettservice, Eventim eller på et teater som f.eks. Det Norske Teatret (fordi jeg elsker teater)

- Kino (av samme grunn som forrige punkt)

- Egon eller Peppes Pizza om det går (fordi jeg liker å spise lunsj begge steder så godt, så det hadde kommet godt med)


Klær

 

- søte skjørt uten splitt som gjerne er tyll eller har artig design eller på annen måte er sjarmerende og karolinske

- søte og nerdete t-skjorter fra Outland eller andre butikker (tenk søte katter og bøker, Pikachu, artige illustrasjoner)

- sokker med sjarmerende design (finnes på Outland blant annet)

 

Annet

 

-             Tur til Bergen i månedsskiftet november-desember for å se Come from Away på teater (har superlyst til å se den musikalen live i et norsk teater, har aldri opplevd Bergen og jeg vil veldig gjerne sjekke ut Bergen Akvarium i tillegg)

-             Natt på hotell i Oslo (for å kunne dra på et eller annet sent arrangement i Oslo uten å måtte rekke t-bane hjem og fordi jeg elsker hotellfrokost)

-             En skulderveske eller sekk med plass til mobil, lommebok, nøkler, notatbok og én bok, men ikke så mye mer (fordi jeg elsker veska mi, men den er litt stor og tung å drasse rundt på og det er ganger da en litt mindre veske/sekk hadde vært praktisk)

(NB: om veske så ønsker jeg at den skal kunne henges over begge skuldrene fordi vesker som balanserer på en skulder sklir så lett ned)

-             Gøteborg eller København-tur av åpenbare grunner (det er koselige byer med fine bokhandler der jeg er godt kjent og koser meg veldig)


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg