Lysvandring langs Alnaelva :)

Heisann. Hvis vi ser bort fra at jeg endte opp med å sove alt for få timer i natt fordi jeg gjorde en liten feil med medisinene mine og det skrudde på bekymringshjernen min veldig, så er livet fint. For jeg er frisk og opplagt, jeg har vært på flere intervjuer i det siste og det har jo så langt ikke ført frem, men det er jo positivt bare at jeg i det minste kommer til intervju en del nå. Og jeg tegner, spiller for mye tv-spill og dataspill, leser nye boka til Fredrik Backman og elsker den og det største problemet nå er egentlig at jeg intenst misliker en undersøkelse jeg må være en del på når jeg jobber som telefonintervjuer, noe som gjør at jeg ofte ser litt ekstra lite frem til jobb, men det går bra. 

Og ellers var det Lysvandring langs Alnaelva i går, noe som pleier å være noe av det beste jeg vet og dypt etterlengtet etter at det, som så mye annet, ble avlyst pga. pandemien i fjor. Selv fikk jeg ikke gått så langt som jeg pleier fordi jeg altså hadde et intervju nede i sentrum som gjorde at jeg ikke fikk begynt å gå før halv ni på kvelden og da gikk jeg ca. en halvtime tur før jeg ble litt pyse av at det var så mørkt og ikke like praktisk terreng og dro hjemover med første bussen jeg så og deretter t-banen sånn at jeg var hjemme kvart over ni på kvelden og fortsatt hadde en del tid hjemme til å drikke te og spille tv-spill og slikt. Jeg gikk imidlertid langt nok til å se noen fine ting og tenkte nå å poste noen bilder. God fornøyelse :)


Blått lys i tunnell på Grorud.


Foss om kveldinga. 


Farget lys ved vannet <3


Mer farget lys for jeg liker farget lys veldig godt :)


Vannliljelysskygger.

Med andre ord var det verdt det, selv om jeg gikk litt kortere enn jeg pleier. Og det er noe veldig deilig med turer om kvelden. Jeg går lite tur om kvelden om høsten, men det er så behagelig frisk høstluft nå og jeg følte meg så tilstede i øyeblikket. Det var veldig fint :) Uansett blogger jeg igjen om noen dager så da bables vi.

Kommentarer

  1. Vilka härliga foton från promenaden! Så fina färger och ljus :) Jag har börjat lite smått på Vinnarna av Backman, men är nästan lite rädd för att fortsätta :)

    SvarSlett
  2. Jeg liker også farga lys og installasjonskunst veldig godt :) Jeg har aldri gått Lysvandring langs Alnaelva før, jeg har flere ganger tenkt at jeg har lyst, men jeg trur jeg bare glemte å tenke over at det fins i år, på samme måten som jeg også glemte bort Kulturnatt. Det virker veldig stemningsfullt og fint <3

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarene, fint at bildene falt i smak, lysvandring er fint <3 Og Vinnarna er elsk, jeg leser den sakte og nyter den i små porsjoner.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg