Oppsummeringsinnlegg for mai =D
Heisann og velkommen juni, beste måneden etter min mening <3 Pride-måned, bursdags-måned, få andre dose av korona-vaksinen på fredag-måned og mange ting som jeg gleder meg til i juni sånn ellers =D
Først i dette innlegget tenkte jeg å dele en video som er resultatet av en oppgave vi fikk på kurset jeg er med på for tiden. Vi skulle lage en video-presentasjon av oss selv og jeg prøvde å lage en video som var litt kreativ og som viste personligheten min godt, noe jeg føler jeg fikk fint til:
Hvis videoen er mulig å se så håper jeg den var sjarmerende og ålreit nok selv om jeg vet at jeg ble litt for ivrig og snakket litt for fort til tider. Hva angår kurset for øvrig så kommer jeg fremover til å føle på litt dårlig samvittighet fordi fokuset vårt mer og mer skal være på å søke jobb eller praksis og sannheten for min del er at jeg ikke har spesielt lyst til å få jobb eller praksis før sommeren. Da vil det gå utover sommerplanene mine og jeg risikerer å få kun én uke på hytta på Stavern og jeg trenger de to ukene på hytta om sommeren, de er helt essensielle. Akkurat det er en sånn ting jeg ikke helt kan forklare folka på kurset, men det gir helt mening for meg. Men det ordner seg nok.
Oppsummeringsinnlegg for mai 2021
Bøker
- Nordlys 3: Kråkesøstrene av Malin Falch
Spennende, flott tegnet og en god fortsettelse på en serie der jeg likevel glemmer detaljene fort. Terningkast 5!
- Magiprøven av Elin Victoria Unstad
Søt, kreativ og litt for tilfeldig bok der jeg egentlig ikke brydde meg nok. Terningkast 4!
- Døden av Endre Lund Eriksen
En tegnet faktabok om døden som overrasket positivt og var mer givende enn forventet. Terningkast 4!
- Snillionen av Arnfinn Kolerud
For meg var denne boka litt fornøyelig, men mest sær, rotete og etter min mening ikke så bra skrevet som man kan bli forledet til å tro av femmer-terningkastet på omslaget. Terningkast 3!
- Hollowpox av Jessica Townsend
Engasjerende, fantasifull og super del av en serie der jeg har kost meg med hver bok. Terningkast 5!
- The gifted, the talented and me av William Sutcliffe
En ganske underholdende og relaterbar ungdomsbok som jeg koste meg med. Terningkast 5!
FILMER
- The last five years
Filmet intim oppsetning av en musikal jeg er ganske glad i. Fint spill og god formidlingsevne. Terningkast 5!
- Ninjababy
Sjarmerende og sympatisk film som jeg likte skikkelig godt. Terningkast 5!
- Mitchells vs. the Machines
Herlig animasjonsfilm med kul stil, supre karakterer og en engasjerende historie. Terningkast 5!
*
Da tenkte jeg å blogge igjen om noen dager så da bables vi. Yay! :)
Kommentarer
Legg inn en kommentar