Oppsummeringsinnlegg for april 2021 :)

 Heisann og velkommen skal du være, mai :) Jeg liker at det er mai; siste vårmåneden, måneden med Eurovision og 17. mai, sånn i tillegg til flere ekstra fridager, mai er topp! Dessuten gleder jeg meg til i morgen kveld fordi Musikkteaterprisen og i morgen tidlig kan jeg kose meg med klipp fra kveldens episode av American Idol (som jeg har fått litt dilla på), så det blir fint. Utover det er jeg veldig fornøyd med New Pokémon Snap og har spilt det masse så langt. 

Her er favorittbildet jeg har tatt i New Pokémon Snap så langt:


Her har jeg lekt meg masse med effekter og slikt og jeg syns det ble ganske fint :) Og ellers for å sikre å være kreativ fremover så skal jeg være med på dette prosjektet og ideelt sett tegne noe omtrent hver dag i 100 dager fremover. Yay!

Nå tenkte jeg å oppsummere april; en måned der jeg leste en del bøker og så flere filmer i tillegg. God fornøyelse og så setter jeg i gang.

Oppsummeringsinnlegg for april 2021

Bøker

- The Backstagers and the Ghost Light av Andy Mientus

Interessant og småspennende om spøkelser og magien bak scenen. Terningkast 4!

- Séance Tea Party av Reimena Yee

Søt grafisk roman om oppvekst og spøkelser. Litt synd at jeg leste den som e-bok fordi jeg tror fargene og tegningene kommer bedre frem i fysisk format, men det er et lite problem. Terningkast 5!

- Amelia Unabridged av Ashley Schumacher

Veldig fin og trist ungdomsbok om savn og bøker og liknende som jeg syntes var en veldig god leseropplevelse. Terningkast 6!

- Echo North av Joanna Ruth Meyer

Eventyrlig, fascinerende og finfin bok. Terningkast 5!

- King and the dragonflies av Kacen Callender

Velskrevet om sorg og hemmeligheter. Ble likevel ikke like følelsesmessig påvirket som jeg håpet å bli. Terningkast 4!

- Skunk and Badger av Amy Timberlake

Sær og fornøyelig liten historie. Terningkast 4!

- Thieves of Weirdwood av Christian McKay Heidicker

Spenningsfylt, original og likbar historie med karakterer man virkelig bryr seg om. Terningkast 5!

FILMER

- Allegiance

Fin musikal med en viktig historie som jeg ikke kjente til fra før. Terningkast 5!

- Arlo: The Alligator Boy

Herlig animasjonsfilm med supre karakterer og fengende musikk. Veldig karolinsk og super. Terningkast 5!

- Clouds 

Sympatisk og musikalsk kreftfilm. Terningkast 4!

- Into the Beat

Super tysk dansefilm som var veldig søt og en positiv overraskelse. Terningkast 5!

- Title of Show

Kul musikal om å skape en musikal. Fint spilt, ålreite sanger og godt laget. Terningkast 5! 

*

Kommentarer

  1. Jeg har ikke hørt om noen av verken bøkene eller filmene du har sett denne måneden, bortsett fra Arlo: The Alligator Boy, som jeg har hørt om utelukkende fordi jeg så du skreiv om den for noen dager siden, men det ser ut som at du har hatt mange fine opplevelser, i hvert fall, i og med at det dårligste terningkastet du har gitt er 4. Og bildet du tok i spillet så veldig stemningsfullt og magisk ut, det minner meg litt om Moogle Village fra et av Final Fantasy-spilla :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var mange gode leser- og filmopplevelser ja, april var god sånn :) Kult at bildet så stemningsfullt og magisk ut.

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg