Juleønskeliste 2020 =D

 Heisann! Det er fredag og en fin ting er at jeg og mamma lagde popcorn i går og fant en pakning som smakte ganske likt som kino-popcorn (som er en sånn ting jeg bruker irrasjonelt mye tid på å savne for tiden) =D Ellers så har jeg ikke hatt mulighet til å skrive så mye de siste dagene fordi det har dukket opp andre ting i veien, men jeg HAR skrevet over 50 000 ord denne måneden nå, så det er ikke verdens undergang om jeg må prioritere andre ting. Planen er fortsatt å fullføre julehistorien min innen midten av desember sånn at det kanskje kan være noens julegave, men vi får se. Og ellers så har jeg ikke hatt så mye å blogge om i det siste fordi det ikke er så mye spennende som skjer, men jeg leser fine bøker, jeg koser meg med Nintendo og til helgen skal jeg bake de første pepperkakene for i år <3 

Her er en film jeg gleder meg til:


For noen få år siden hadde jeg en periode litt dilla på musikalen The Prom og nå har den blitt filmatisert i en film som har premiere på Netflix 11. desember. Det er mange kule skuespillere involvert og traileren gjør at jeg bare gleder meg enda mer til å se denne filmen om to ukers tid :)

Nå tenkte jeg å poste juleønskelisten min fordi jeg kan det. Og det er jo vanlige ting der som teaterbilletter og penger som jeg ønsker meg, men i år ønsker jeg meg klær mer enn tidligere fordi jeg gikk ned en del i vekt tidligere i år pga. sykdom, noe som gjør at jeg har en del skjørt for eksempel som rett og slett er for store. Og på en måte er jeg litt glad for den vekten jeg har nå for den gjør at bukser er mer komfortabelt og er nærmere idealvekten når man er 160 enn vekten min på dette tidspunktet i fjor, men det gjør jo at jeg etter hvert har veldig mange klær jeg bør bytte ut i klesskapet mitt. Men det er jo også spennende for da kan jeg kanskje prøve nye ting og utvikle stilen min mer :)

Uansett, her er ønskelista mi, god fornøyelse :) Ting som ikke står på ønskeliste som jeg ellers ønsker meg er 

- å bli vaksinert mot korona så fort som mulig

- å kunne dra til Gøteborg eller København sommer eller høst 2021 

- tur på fornøyelsesparker som Tusenfryd

- at mamma lager hvitløksbaguetter hjemme


Juleønskeliste Karoline 2020


-    Penger

-    Hockey Pulver, Bonbon Kloakkslam OG https://en.fazer.com/products/tyrkisk-peber-hot-sour-150g

 

Teaterbilletter

- Spring Awakening på Sentralen (fordi det er en musikal jeg har vært veldig glad i skikkelig lenge)

- Into the Woods på Det Norske Teatret (fordi yndlingsmusikal på yndlingsteater så det er et helt opplagt ønske)

- West Side Story på Chateau Neuf (fordi jeg ikke har sett denne musikalen på ekte teater og det er feil)

- Mamma Mia på Folketeateret (fordi underholdende og har fengende musikk)

- Billy Elliot på Lillestrøm Kultursenter (fordi fantastisk musikal med viktig historie)

 

Gavekort på

-    Ark, Tanum, Norli eller Outland

-    Billettservice og teatre i Oslo og omegn

-    Kino

-    Platekompaniet

-    Lindex (fordi fine klær)

 

Klær i str. 36-38 fordi jeg har gått ned i vekt og mange av skjørtene mine i str. 40-42 nå er for store:

-    Bukser i samme stil som denne: https://www.lindex.com/no/p/7959312-9701-oransje-vid-avkortet-bukse-med-hoyt-liv-i-viskoseblanding

-    Skjørt med litt barnlig og kreativt design, gjerne i samme stil som London-skjørtet mitt

-    Superbehagelige strikkegensere

Bøker

-    Hollowpox av Jessica Townsend (fordi bok 3 i en bokserie jeg liker skikkelig godt)

 


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg