Om ting som løser seg og Hvasser-turen min =D

Med tanke på hvor mange som leser og kommenterer bloggen min, så er det nok ikke så farlig at dette innlegget er litt sent, men hei. Det er mandag, det er kun seks dager til bursdagen min og det er mye som løser seg for tiden. Jeg har fått nytt bankkort i posten, jeg har fått tilbakeført de pengene som hadde gått ut fra konto uten at jeg visste hvorfor (DNB holder fortsatt på å granske saken, så de kalte det midlertidig tilbakeoverføring), jeg har fått ordnet ETA med tanke på London-turen jeg skal ta til høsten og alt som virket så uoverkommelig før jeg dro til Hvasser virker så mye lettere nå. Og i morgen er det Jimmy Awards som blir så elsk (eneste kjipe er at jeg må dra såpass tidlig hjemmefra pga. jobb i morgen at jeg antakelig rekker å se mindre Jimmy Awards-greier på Youtube på morgenen enn ønskelig og da må masse vente til i morgen kveld og det føles evighetslenge til), denne uka kommer endelig skikkelig sommervær (i følge alle værsider utenom Storm er det spådd superfint vær på bursdagen min mens Storm påstår regn og torden, så jeg håper alle andre værsider har rett og at Storm tar feil), jeg har sovet bedre i det siste og fra og med neste uke har jeg ferie fra overgangsarbeid, så da er det bare et par vakter i uka med intervju på kollektivtrafikk og ellers masse fri før jeg om tre ukers tid drar til Stavern og har fulltidsfri i to herlige uker :)

Så ja, det virker som mye løser seg for tiden heldigvis. Ellers så var altså miniferien min i Hvasser med Fontenehuset skikkelig super. Jeg har delt feriedagbok Instagram, jeg har album med bilder fra turen på Facebook og jeg har skrevet en poetisk og malende skrevet stemningsrapport på bloggen til Fontenehuset Oslo Øst. Så det er mange måter å få fulgt alle inntrykkene jeg fikk fra turen; en tur som ellers lærte meg at jeg er tøffere enn jeg selv tror og som i det hele tatt var veldig inspirerende og berikende og rett og slett et skikkelig fint lite eventyr. 

Her er et veldig fint klipp fra West End Live med sangen Pretty Little Dead Things fra Paddington the Musical:


Denne villain sangen er bare såååå episk og jeg gleder meg til å se den fremført in real life i september <3

Men sånn ja, det er så fint når det føles som om det meste løser seg. Jeg var litt deppa i begynnelsen av juni av ymse grunner og nå føles alt mye lysere. Og ååå, jeg er så glad jeg fikk dratt til Hvasser med Fontenehuset, det var akkurat det jeg trengte :)

Anyway, jeg ville bare stikke innom igjen. Vi bables og god fornøyelse!

Kommentarer