Tegning og annet som er fint :)

 Heisann! Siden sist har jeg tegnet:



Og tegnet:



Og tegnet litt til:


Og jeg har funnet ut at det er litt praktisk det med at de siste dagene har brukt mest fargeblyanter fremfor tusjer (dels pga. slitte tusjer og at jeg ikke føler jeg kan ta meg råd til noen nye med det første) for det tar mye mindre plass i sekken og jeg syns egentlig at de skaper veldig fine farger i skisseboka mi. 

Ellers fryder jeg meg over at jeg i går endelig vant en konkurranse igjen, mer spesifikt to billetter til Eg foreslår at vi vaknar OG boka (som jeg har hatt lyst til å lese i mange år fordi jeg har lest og likt et par andre bøker av Beate Grimsrud skikkelig godt). Jeg er innmari fornøyd siden jeg hadde skikkelig lyst til å vinne den konkurransen og gleder meg til å høre fra Cappelen Damm rundt når jeg får boka og billettene. Planen er å finne en torsdag tidlig i november helst for å se forestillingen, sånn at jeg ideelt sett får lest boka først. 

Av annet interessant så har jeg fine planer til helgen som å dra på Outlands tegneseriefestival på lørdag og kanskje bruke opp restene av gavekortet jeg har på en restaurant på Oslo S etterpå og på søndag skal jeg jobbe fire og en halv time, men etter det skal jeg på biblioteket i Bjørvika og låne masse fint lesestoff. Ellers er livet jobb, tv-spill og Fontenehuset så ofte jeg kan. 

Denne sangen/sketsjen på SNL er veldig kul:


Jeg liker sangen, hvor mye den minner om Brave av Sara Bareilles, og twisten i musikkvideoen, hvordan den starter så trivelig og så blir det veldig mye mørkere fort. Dessuten liker jeg Ariana Grandes vokal her veldig godt. 

Ariana Grande er i tillegg awesome i denne monologen fra SNL:


Den er veldig musikalgeeky på en måte som er skikkelig min greie =D Yay! 

Jeg digger forresten denne auditionen fra The Voice i USA med Kay Sibal:


Jeg digger hele viben hennes, jeg syns scattinga er så kul og jeg liker hvor mye glede hun utstråler hele sangen gjennom, det gjør at man koser seg selv =D

Og ellers så er det ikke så mye spennende å melde, men jeg har det fint for tida, mye fordi alle tegneutfordringene i oktober gir meg så mye, det er noe jeg setter så pris på <3 

Anyway, neste innlegg kommer om noen dager. Vi bables og god fornøyelse!


Kommentarer

Populære innlegg