Juleønskeliste 2019 =D

Heisann! Det er fredag, jeg må straks dra av gårde fordi jobb og livet er fint fordi jeg hadde noen problemer med vannet i kjøkkenspringen i stad, men det gikk over (takk og lov siden jeg ikke hadde hatt råd til å begynne med rørlegger og sånt). Ellers er det fint fordi en av bøkene jeg bestilte allerede har kommet i posten, dessuten har jeg sånn ellers mye fint å lese på og jeg har dessuten en ny fargeleggingsbok og det er motiverende.

Her er en nydelig reklame for alle som liker drager og vil ha julestemning:


Og ellers så kommer neste blogginnlegg alt på søndag om alt går etter planen, det er bare det at jeg ikke kan poste juleønskeliste da så derfor poster jeg den nå. God fornøyelse =D


Juleønskeliste 2019

-       Penger!!!
-       Hockey Pulver, svenske sjokoladeboller og denne typen Tyrkisk Pepper (https://www.tax-free.no/produkter/1122153/tyrkisk-peber-hot-sour/?setStore=5111)
-       Tegne og skrivesaker
-       Svenske sjokoladeboller (se eksempel: https://www.axa.no/oppskrifter/bakeoppskrifter/sjokoladeboller/)

Gavekort på
-      Billettservice (fordi musikaler jeg vil se er det masse av)
-      Kino
-      Platekompaniet (fordi filmer, spill og musikalcder)
-      Lindex (fordi fine klær)
-      Bokhandel (Tanum, Ark, Norli og Outland er noen ideer)

Teaterbilletter
- Så som i himmelen på Oslo Nye Teater (fordi det er en ny musikal som høres skikkelig fin ut, dessuten er det veldig supre skuespillere med)
- Vårløysing på Det Norske Teatret (fordi det er det teaterstykke Spring Awakening-musikalen, som jeg i 2009-2010 hadde helt dilla på, er basert på og å se teaterstykket vil derfor føles litt som å komme hjem)
- Tolvskillingsoperaen på Det Norske Teatret (fordi det er en sånn musikal som jeg tror jeg vil bli positivt overrasket over siden jeg vet veldig lite om den i utgangspunktet)
- Fra Broadway til Duvemåla på Chateau Neuf (fordi musikalkonsert 1 februar som ville gitt meg en magisk lørdag med mye å kose meg med)
- An act of God på Chat Noir (fordi komisk teaterstykke om Gud med Frank Kjosås som høres skikkelig gøy ut)
- Kristin Lavransdatter på Akershus Festning (settes ikke opp før i august som tre forestillinger da, men her har vi også en ny musikal som jeg er veldig nysgjerrig på, dessuten må jo omgivelsene være så inspirerende uansett med Akershus Festning og sånt)
- Chess på Folketeateret (jeg har i utgangspunktet ingen interesse av Chess som musikal, men det er obligatorisk å gå inn for å få sett alt Folketeateret setter opp av musikaler så derfor)


Bøker

-       The Priory of the Orange Tree av Samantha Shannon (engelsk Fantasy som virker interessant og hvis jeg eier den så blir jeg nødt til å komme over den «vil ikke lese fordi over 800 sider og da rekker jeg kanskje å lese færre bøker i løpet av en måned enn rundt 8-9 stykker»-greia)
-       The Secret Commonwealth av Philip Pullmann (ny bok i Mørke Materien universet som jeg trenger å lese)

Tv-spill

-       Link’s Awakening til Nintendo Switch (fordi jeg elsker Zelda-spill og ikke har spilt dette)
-       Pokémon Sword til Nintendo Switch fordi jeg elsker Pokémon-spill og trenger dette i samlingen)
-       Luigi’s Mansion 3 til Nintendo Switch (fordi jeg har lyst til å få gjort noe med det at jeg ikke har spilt noen spill i Luigi’s Mansion-serien)

DVD-filmer

-       Detective Pikachu (fordi det er den mest tilfredsstillende filmen jeg har sett på kino i år antakelig, jeg digget den)

Klær
-       Fine skjørt (gjerne i brunt eller mørke nyanser av grønt fordi jeg mangler skjørt i de fargene for tiden og hadde det før, men mye er fint, i tillegg ønsker jeg meg flere utsvingte skjørt som skiller seg litt ut og som man ikke finner overalt)
-       Dette skjørtet spesifikt fordi det er utrolig fint (https://www2.hm.com/no_no/productpage.0807770002.html)
-       Er ellers glad i behagelige strikkegensere og t-skjorter med artig trykk

Bonusmateriale (ting jeg litt mer uoffisielt ønsker meg fordi det er dyrere og mer urealistisk og strengt talt ikke ting jeg egentlig trenger på samme måte som en del andre ting på denne ønskelisten)

-       Billetter til en teaterproduksjon et annet sted i Scandinavia (f.eks. å se musikal i Gøteborg eller København)


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg